קמין גז מתחממים ולא מסתכנים!


קמין גז מתחממים ולא מסתכנים!

קמין גזקמין גז הוא המצאה נפלאה לחימום הבית בצורה נעימה ובטיחותית ביותר. באמצעות הגז אפשר להנות מחימום ארוך טווח וללא הגבלה, בלי טרחה ובלי סיכון של שריפה חלילה.

בכתבה שלפנינו נסביר מהו קמין גז, ולמה הוא טוב כל כך.

 

מהו קמין גז?

קמין גז הוא סוג של קמין שנועד לחמם את החדר וגם משמש כחלק מן הריהוט. מסיקים אותו בעזרת גז, בדומה לגז בישול, אבל כאן הוא משמש לבעירה בלבד. הקמין עשוי ממתכת חסין אש, ויש לו דלת זכוכית עמידה בפני חימום (בדומה לדלתות של תנור אפיה). דלת שקופה זו מאפשרת לראות את האש האמתית הדולקת בתוך הקמין ולקבל תחושה של תנור חימום אמיתי. לתוספת ההרגשה, ישנו קמין גז שמדמים גזרי עץ דולקים על ידי דמוי גזרים עשויים קרמיקה. זה מזכיר עוד יותר את האח הדולק  ועושה לכולם טוב על הנשמה.

כמה מעלות טובות!

קמין גז נהנה מיתרונות רבים שיוצר עדיפות לקמין זה מאשר קמינים אחרים. בין שלל המעלות ניתן לציין:

  • קמין זה אינו מנצל את כמויות החמצן שבבית ולא גורם לתחושת יובש או חנק.
  • אין צורך בהתקנה מיוחדת היות והגז מחובר לבית לצורכי בישול בלאו הכי. פשוט מאד צריך לחבר את צנור הגז אל הקמין והאספקה ממשיכה מאליה.
  • בטיחות – בכל קמין גז מתקינים ארובה בתוך ארובה. כאשר הארובה הקטנה מוקפת בארובה הגדולה. התקנה זו היא לקלוט את הגזים שמצטברים עם השימוש כתוצאה מהגז הדולק ולשחרר אותו החוצה ולא הבית פנימה.
  • קמין גז נחשב לקמין הזול מבין סוגי הקמינים. השימוש בגז הוא נמוך יחסית וחוסך באנרגיה ובחשמל. למה? לכל קמין גז מותקן טרמוסטט שמכוון את מעלות החום בחדר. אם הקמין הגיע למעלות שהוגדרו מראש, הוא יפסיק לחמם. בקלות ניתן להחליט מראש מהו החום הרצוי אליו רוצים להגיע, וכך לחסוך בעלויות מיותרות. עוצמת החימום של הקמין תתאים את עצמה לצורך שהצרכן קבע. הדר חוסך שימוש מיותר בגז, עם יכולת לנצל את הקמין לאורך זמן רב בלי לחשוש מבזבוז יתר.

סוגי קמין גז

אפשר להשיג קמין גז בעיצובים שונים בהתאם לטעם האישי וכמובן למחיר. מי שאוהב את העיצוב של הארובה, מה שמזכיר את הטעם הכפרי והביתי של פעם, יכול לרכוש קמין גז עם ארובה ממש כמו בציורים ולהנות מהווי נוסטלגי.

מומלץ להתאים את הקמין לעיצוב החדר ולשלב אותו כחלק ממערך הרהיטים במקום. בניית הקמין בתוך נישה בקיר משתלבת יפה בחדר האורחים אם מתכננים אותו היטב לפני הבניה ומעצבים אולתו בצבעים תואמים.

הכי כדאי לרכוש קמין שבנוי בתוך הקיר עצמו, אפשר אף להוסיף לו מסגרת מתאימה סביב. אם לא רוצים לעשות בניה רצינית, אפשר להציב את הקמין בצורתו החיצונית בכל פינה שהיא.