קמין עץ מבצע

קמין עץ מבצע

קמין פאנאדרואין כמו קמין עץ לחמם את הלב!

קמין עץ מבצע הוא להיט להתחמם אתו בחורף הקר. בעזרת מתקן זה אפשר להנות מחורף ארוך ונעים בבית בלי להזדקק לשום אמצעי הגנה. קמין עץ מבצע מתאים לכל סוגי הבתים ומשתלב בצורה נפלאה עם כל ריהוט בחדר המגורים.

במאמר שלפנינו נסביר איך בוחרים קמין עץ מבצע, ומה הכי מתאים.

בחירת קמין עץ מבצע

כשעומדים לפני רכישה של קמין עץ מבצע עלולים מעט להתבלבל. מדובר בסוגים שונים של קמינים שמחירם משתנה מדגם לדגם וכל אחד צריך להחליט לעצמו מה הכי טוב בשבילו.

הנתון הראשון אותו יש לקחת בחשבון הוא גודל החדר אותו רוצים לחמם, ובהתאם לכך ניתן להתאים את גודל הקמין. יש לשקול בנוסף את עוצמת הבעירה של התנור והחום שהוא יהיה מסוגל להפיק, על מנת להתאים אותו לטמפרטורה השוררת בבית. אנשים הגרים באזורים קרים מאד כמו הרי הגליל צריכים לרכוש קמין עץ מבצע שיכול לחמם בית שלם ביום חורף קפוא, ואילו אנשים שגרים באזור המרכז בו הקור לא צונח יותר מדי בחורף, יוכלו להסתפק בקמין פשוט יותר שתפוקת החימום שלו לא כל כך גבוהה וזה יהיה די.

יתרונות קמין עץ מבצע

אם אתם חושבים ברצינות על רכישת קמין עץ מבצע חשוב לנו להוסיף כי רכישת קמין כזה היא משתלמת מכל כיוון שרק רוצים למצוא:

  • התקנת קמין עץ מבצע נחשבת להתקנה זולה ונוחה. התשלום הינו חד פעמי ואחר כך אפשר להנות משימוש ממושך בקמין לאורך שנים רבות. התקנת הקמין כוללת את הצבת הארובה במקום הנכון, ובחירת מיקום בטיחותי לקמין בבית. ניתן להתקין את הקמין בתוך קיר מובנה ואז ההתקנה תהיה יקרה יותר היות והיא תכלול גם הריסה ובנייה מחדש.
  • קמין עץ מבצע אינו מוצר יקר בשוק, ומחירו נע בין 5000 ל-10000 ש”ח. מה שעושה את ההבדלים במחיר, הם הדגמים השונים ביניהם מזה, החברות המייצרות את הקמין, והעיצוב השונה זה מזה. ישנם קמינים גדולים וישנם קטנים, ישנם בעיצוב סטנדרטי ויש בעיצוב חדשני. בכל מקרה לא מדובר ברכישה יקרה, ואפשר בהחלט למצוא קמין עץ מבצע, ולנצל עונה זולה בשנה.
  • השימוש עם קמין עץ מבצע הוא בעזרת גזירי עצים שבוערים בתוכו. יש אפשרות לרכוש עצים מסוגים שונים עבור קמין העץ ובהתאם לכך גם משתנה המחיר. ניתן בהחלט ללכת על עצים זולים יותר שמחירם לא יהיה גבוה בעת השימוש. אמנם ככל שהעץ איכותי יותר כמו עץ זית או הדרים מחירו גם יהיה גבוה יותר והוא דולק משך זמן ארוך יותר. עצים יותר זולים כמו אורן או אבוקדו הם עצים שממהרים לדלוק אבל מחירם זול יותר. לקוחות חכמים רוכשים בימי הקיץ החמים את העצים לבעירה, שאז אפשר להשיג אותם במבצעים אטרקטיביים ובמחירים נמוכים במיוחד, אחר כך הם נהנים בחורף מכמות נכבדה של עצים מוכנים להסקה.